Liker du å høre på musikk, se på videoer eller delta i lyd- eller videosamtaler på Vision Pro? Oticons høreapparater kan kobles direkte til Vision Pro og tilby enkel, håndfri kommunikasjon eller direkte streaming via Bluetooth® Low Energy-teknologi for lyd- eller videosamtaler i egne VisionOS-apper.

Se hvilke høreapparater som er kompatible med Vision Pro

1. Sørg for at Bluetooth er slått på, gå deretter til Innstillinger > Bluetooth

2. Gå til Tilgjengelighet > Hørselshjelpemidler

3. Start høreapparatene dine på nytt for å sette dem i paringsmodus. Høreapparatene dine vil forbli i paringsmodus i tre minutter. Vision Pro bør oppdage høreapparatene dine – merk at det kan ta opptil ett minutt å oppdage dem.

Registrerte høreapparater vil vises under Tilgjengelige enheter under Hørselshjelpemidler.

4. Når navnene på høreapparatene vises, trykker du på navnene og godtar sammenkoblingsforespørslene.

 

MERK: Når du slår av høreapparatene, vil de ikke lenger være koblet til Vision Pro. Slå på høreapparatene for å koble til igjen. Høreapparatene kobles deretter automatisk til Vision Pro igjen.

Problemer med å streame lyd fra Vision Pro

Du kan løse mange vanlige tilkoblingsproblemer ved å oppdatere tilkoblingen med høreapparatene dine.

Vi anbefaler ikke å slå Bluetooth av og deretter på igjen, da dette vil koble fra andre trådløse enheter som tastatur eller Bluetooth-mus.

For å oppdatere forbindelsen med høreapparatene, slår du Airplay-knappen av og deretter på igjen.

1. Gå til Kontrollsenteret. Trykk på den runde Airplay-knappen ved siden av glidebryteren under Lyd.

2. Slå Airplay-knappen av og deretter på igjen.